سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش زبان آلمانی



خرید کتابهای آموزش زبان آلمانی
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

آموزش زبان آلمانی
macromediaxtemplates for Your weblogList of Iranian Top weblogspersian Blogpersian Yahoo

نویسنده: رضا دوشنبه 89 تیر 21   ساعت 2:9 عصر

دیگو فورلان

با درود
جام جهانی تمام شد و اسپانیا قهرمان جام جهانی شد. دیگو فورلان به عنوان برترین بازیکن این جام لقب گرفت که واقعا استحقاقش را داشت.
تصمیم گرفتم گوشه ای از خبری که در مورد این بازیکن بر روی سایت DW قرار گرفت را ترجمه و در اختیار شما قرار دهم.
(طرفداران آلمان خوشحال باشند، چون "مولر" به عنوان آقای گل مسابقات انتخاب شد.)
دیگو فورلان: فوتبالیستی متفاوت
وقتی دیگو فورلان با خواهرش به جایگاه مصاحبه می روند، دیگو باید میکروفون را برای او نگه دارد. "الخاندرو فورلان" حرفی برای گفتن دارد.
او که بر روی صندلی چرخدار می نشیند، بر اثر یک تصادف ناتوان شده است. او به مدت شش ماه از تنفس مصنوعی استفاده می کرده است، او با مرگ تنها چند قدمی فاصله داشته...  برخورد با درخت با سرعت زیاد علت ناتوانی اوست. نگه داشتن میکروفون کاری دشوار برای اوست. دیگو می گوید: من به او افتخار می کنم.
جمع آوری پول برای امنیت بیشتر حمل و نقل
دیگو ده ساله بود، بهت زده و سرگردان- بلافاصله بعد از آن تصمیم گرفت که یک بازیکن حرفه ای فوتبال بشود و برای خواهر عزیزش پول جمع کند.
دیگو با خواهرش در سال 2009 بنیاد "الخاندرو فورلان" را تاسیس کردند. هدف این بنیاد:متوقف کردن جوانان از انجام اعمال خطرناک در خیابانها.
الخاندرو (که یک روانشناس باتجربه نیز هست) می گوید:"برادر من برای جوانان یک دلیل زنده دارد. او شاهد این تراژدی به عنوان یک برادر و یک عضو خانواده بوده است." "من از روزهایی که در کنار او هستم لذت می برم."
اما این روزهای خوب برای الخاندرو چندان با دوام نیست. زیرا دیگو در اسپانیا زندگی می کند. دیگو قسمتی از درآمد انبوه خود را به این بنیاد اختصاص داده است و از محبوبیت خود برای جمع آوری پول بیشتر استفاده می کند.
خواهر دیگو همیشه به یاد او خواهد بود. دیگو می گوید:" من به خانواده ام فکر می کنم. خواهر من نمونه ای از این واقعیت هست که چگونه می توان سرنوشت تلخ را به زانو درآورد. خانواده من مسئولیت پذیری را به من آموختند."
دیگو فراتر از یک فوتبالیست هست. او به چهار زبان صحبت می کند. اقتصاد خوانده است و فردی فروتن است. در محله ثروتمندان مادرید، او کمی متفاوت و نامطلوب است. در بین ماشین های گران قیمتی چون فراری، بنز و ... ماشین ارزان قیمت و قدیمی دیگو به چشم می خورد.
او اهل خود خودنمایی نیست، انسان آرام و با ادبی نیز هست. او می گوید:" 205 اولین ماشینی هست که من برای خودم خریدم. برای همین هم تا به حال آن را نگه داشتم."

نظرات شما ()



لیست کل یادداشت های این وبلاگ
به سایت اصلی مراجعه کنید
اسم در زبان آلمانی
سفید برفی و هفت کوتوله: قسمت آخر
سفید برفی و هفت کوتوله - قسمت پنجم
سفید برفی و هفت کوتوله - قسمت چهارم
سفید برفی و هفت کوتوله - قسمت سوم
سفید برفی و هفت کوتوله: قسمت دوم
سفید برفی و هفت کوتوله: قسمت اول
نقل قول غیرمستقیم : یک بار برای همیشه
آموزش زبان آلمانی - Konjunktiv II
Konjunktiv II یک بار برای همیشه
وجه التزامی/شرطی در زبان آلمانی: یک بار برای همیشه
فعل در زبان آلمانی: یک بار برای همیشه
جمله منفی در آلمانی: یک بار برای همیشه
Pronomen \ Nomen \ Angabe
[همه عناوین(94)]

فهرست
441176 :مجموع بازدیدها
16 :بازدید امروز
73 :بازدید دیروز
درباره خودم
آموزش زبان آلمانی
رضا
آموزش زبان آلمانی - معرفی کتابهای آموزش زبان آلمانی - آلمانی از مبتدی تا پیشرفته - آلمانی زبان دوم - (آلمان - آلمانی)
فهرست موضوعی نوشته ها
آموزش زبان آلمانی[21] . ترجمه متون آلمانی به فارسی[20] . خبر[8] . الفبای زبان آلمانی را چطور بخوانیم؟[8] . اخبار ورزشی[7] . اصطلاحات و ضرب المثل های آلمانی[4] . پاسخ به سوالات[4] . فروشگاه[4] . آلمانی زبان دوم[3] . کتاب آموزش زبان آلمانی[3] . کتابهای آموزش زبان آلمانی[2] . معرفی کتاب های آموزش زبان آلمانی[2] . نگاهی به آلمان امروز[2] . روش های آموختن یک زبان خارجی[2] . اخبار ایران در رسانه های آلمانی زبان .
لینک دوستان
شلوق پلوق
سایت من
نمونه کارهای من
فلش کارت
زبان آلمانی
Everything About English
آموزش زبان ترکی
تبلیغات
اشتراک